31.8.11

I aint more than a minute away from walking


Trött tjej. Hel dag minst sagt.
Skola till 4 och sedan fika, fönstershopping å mat på stan tillsammans med Fanny innan jag kom hem.
Jag gick också hem ifrån stan, även om jag hade cykel. Duktig tjej. Fått en smäll i huvudet?
Låter så.

Även varit duktig och ej ätit onyttigt idag heller.
OCH NEJ. Jag bantar inte eller något sånt. Har bara bestämt mig för att dra ner på sötsaker osv.
Så kom inte å tror att jag leker Kissie och ska bli pinnsmal, för nej det är inte mitt mål.
Sen varför jag går så mycket är för att jag inser att det kommer jag inte kunna göra alls inom några månader.

Lång dag imorgon, engelska först och sen naturkunskap. Inte taggad. Jaja livet är jobbigt ibland.
svanar
återigen i Skåne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar