27.8.11

Och du som gått vid min sida, säg mig verkar jag tyngre nu?

Sitter och lyssnar på Melissa Horns nya låt Under Löven. Älskade bästaste Melissa Horn.
Finns ingen bättre.

Hade inte tid över till datorn igår. Skola och efter skolan åkte jag till ingenstans. Åkte hem och åt med familjen innan det blev äventyr med Jonna och Jocke. Började kvällen på Skallberget där det blev lite härligt sofistikerat folk. Mindre härligt med folk från lägenheter som kastar ägg när vi gick ut. Var helt hundra på att det var folk som ogilla mig..
När gamlingarna drog ut på krogen rörde vi oss vidare mot en annan fest på Skallberget. Härligt folk och härlig fest som avslutades på en gräsplätt med alla människor.
Vid 2 tiden drog jag och Jonna oss hemåt och cyklade då ihop, såklart.. Dödade min lilltå och Jonnas framdäck dog.. Hon fick gå hem sista biten och jag träffade några trevliga killar som plugga till civilingenjörer på MDH trevligt trevligt. De tyckte Västerås var roligt, jag tyckte inte det. Osv.
Cyklade sedan hem, somna snabbt sov gott och hade det bra.

Vaknade upp vid 11 skulle uppe tidig, vara duktig. Bara slöat satan, duschat å lagat mat är de mest ansträngande idag. Ska väl cykla till Jonna sen, då blir det fart på fläsk'e. Får se vart jag å min partypingla hamnar ikväll. Och om jetebra kommer in till stan. Hope so!
Sova en stund nu, skönt BRB!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar