5.8.11

Rädd att jag kanske hade läst dig fel

För det första. Bästa Tele2! Även om problemet redan var löst så var de så underbara och kommentera och förklara, precis som förra gången. Alltid lika uppskattat. Liksom hur många operatörer kan sköta servicen via bloggar?.. Stort PLUS där. Tar tillbaka det jag sagt om eran kundtjänst, hehe.

Har i vilket fall haft en as bra dag ute i Barkarö. Tog bussen ut dit vid halv 11 och har sen dess spenderat hela dagen vid Kevins pool tillsammans med honom och John. Badat och stekt är det vi gjort. Och stekt är man, fy satan. Ansiktet brinner. Avslutade i alla fall dagen hemma hos Jens med samma pojkar som tidigare där jag slängde i mig donken innan det bar av hemåt.
Nu ska jag övertala latmasken Jennie att komma in till stan så vi kan leka och sen får vi väl se vad vi hittar på. Och om hon inte kommer in så vettefan vad jag gör.. Vilar upp mig för morgondagen! Då jag ej ska göra något..
sliten bruud right now, dead serious pic osså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar