30.8.11

Jag ser dig prata men hör inte ett dugg


Skön skoldag, bara jobba med reklambyråerna. M.I. Modern Innovation. HELL YEAH!
Slutade efter lunch och drog mig hemåt. EFTER att jag gått in i en stolpe som enbart var till midjehöjd så jag vek mig över den, inte att rekommendera. Ren magpumpning.
Var däremot nyttig och gick in på ICA innan jag cykla hem. Köpte morötter och minimajs.

Kom hem och gjorde i ordning nyttighets tallrik och satte mig med lite jobb. Nu ska jag ta en powernap och sedan ska jag vandra till Hamre. Hör å häpna, jag ska GÅ till ett jobb.
Undrar vad som hänt med mig själv. Fotar lite och hare bra.
Sedan åker jag nog ner till stan och tittar på när Pontus gråter. Tattoo är det som ska göras.
Glad att det inte är jag men samtidigt avundsjuk.
Får se hur resten av kvällen blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar