19.8.11

Somliga går i trasiga skor




3 par nya skor har däremot jag. Två par kängor och ett par boots eller liknande, dö snygga i varje fall.
Sov gott inatt, riktigt jäkla gott. Så gott att jag bara hann träffa Jonna en timme innan hon åkte.
Nu är hon ute på öppet hav.. rödtotten. Pippi på de sju haven typ.

Åkte ner till stan och satte mig på VLT och redigera bilder efteråt. Satt där från halv 4 till 6. Kändes bra.
Bland alla de "stora" liksom. Snacket som gick. Rubrik snacket. Foto snacket. Helg snacket.
Blev dock väldigt ensamt där vid 6 tiden då hade nästan alla gått hem. Då gick jag med. Ut i spöregnet med en tunn vit kofta. Inte skönt.

Gick och tröst shoppa och köpte en tröja från BikBok, skit snygg. Sen efter hundra år kom äntligen mamma så gick vi och köpte mat och skor.

Nyss har vi varit ute och åkt med nya bilen och nu är det dags för Italiensk Buffé, dunder gott.
Hoppas jag får sällskap sedan. Får väl se. Annars myser jag med familjen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar