28.8.11

I was praying that you and me might end up together.

Livet är bra. Riktigt bra.

Trevliga äventyr inatt, bilfärd ute på en åker. Vart tog vägen vägen? Den är ute på åkern å åker!
Härliga blixtar i horisonten och varmt som satan. Sensommar när den är som bäst.

Söndag, mysdag. Lunch på Jensen's och en fika på Cornetto, myspys. Livet är återigen bra.

Erik sa att jag skulle skriva något intressant. Jag är ganska intressant bara jag så vad mer behövs?

Kan ju säga att jag rådiggar Castle Walls med T.I. och Christina Aguilera. Bästaste Christina Aguilera.
"aaaw har du en liten flickdröm om att bli kääääändis ååå sjunga? Som briiiitney??"
Får jag bestämma själv blir jag Christina Aguilera.

Ska käka äppelpaj(jaaa herr j jag tänker fortsätta äta godsaker, låt mig..) nu och vara social med mor och far. Sedan blir det fanimej sängen för min del. Död tjej. Lite sömn.

bild från Skåne i somras, såmrigt veder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar