18.8.11

Everyone thinks that I have it all


Blev lite utav en bloggpaus här när jag drog till Göteborg och dagarna efter.

Way Out West var UNDERBART. Helt insane. 1100 bilder som ska få visa och förklara istället för att jag ska babbla på. men härliga människor, härlig musik, härligt boende, härligt väder, härligt liv liksom.

Nu mera är livet tyvärr inte lika härligt. Pontus krocka igår, skrämde livet ur mig. Han klara sig i alla fall bra men motorcykeln är i två delar. Fy.
Har spindel invasion i mitt rum. Tror dock de flesta är dödade nu men nu sitter det i psyket istället.
Ser hur det kryper överallt, drömmer om jätte spindlar, ställer sängen mitt i rummet för att slippa väggarna osv.. Inatt var värst. Grät, skrek och kallsvettades. Måste göra något åt denna fobi.

Nu under dagen har jag tagit en fika med grabbarna, härligt att träffa dem innan skolan på måndag. Jonna gjorde oss även sällskap så vi gick och köpte hårfärg. Så under kvällen kommer Elin och Jonna hit så ska vi färga Jonnas hår! Lär väl bli en hel del tjejsnack och mys också.


cool chey hey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar