7.8.11

But I dont want to miss you tonight

Fick en helt underbar kväll till slut.
Efter en massa festletande i denna döda stad gav vi till slut upp. Drog med oss Erik till Hemköp och inhandlade godis chips och dricka. You know I'm a rich bitch. HÄHÄ (fan dig Jåna..)
Tog oss sedan hem till mig och min altan där även Jesper gjorde oss sällskap. Drog i gång vattenpipan och satte oss och spela spel. Där efter satt vi där ute och hade i det trevligt i drygt 2 timmar.

De tog sig nyss hemåt och jag har lagt mig i sängen. Känns jätte skumt att rummet ser annorlunda ut. Inte haft det på detta sätt på ett helt år.. tokit alltså.

Börjar bli extremt nervös inför morgondagen. Första jobbuppdraget för VLT där jag varken har Jonna med mig eller har en aning om vem personen är jag ska fota. Men det går nog bra. Jag hoppas det, gör mitt bästa osv. Sen får ödet avgöra typ. Eller kameran. Som sagt, gör mitt bästa that's it.

SEN ÄR ALICE HEMMA OCKSÅ! Äntligen!!! Och Alex kommer hem imorgon. Åh mina kära. Lycka!!!
Nä men sov dags så man orkar med morgondagen!






bilderna visar min och jonnas funtime innan vi kom på något att göra
kunde inte sagt det bättre själv "tack för att vi inte har tråkigt när det är tråkigt!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar