19.8.11

Breath me in

Har nu lagt mig i soffan i vardagsrummet med mitt täcke, mina kuddar och datorn. Tänker sova här inatt. Är inte lika rädd men nästan. Tittar runt mig då och då. Känner mig säkrare här anyhow.
Närmre mor och far, typ. HÄHÄ barnrumpa. Japp.

Haft en jätte mysig kväll. Färgade Jonnas hår. Fick as grym färg. Typ min gamla rödbruna fast det skulle bli ljusare. Men skit snyggt vare i alla fall.
Vi fortsätter väl kampen mot koppar så snart som möjligt, typ.
Efter färgandet satte vi oss och tittade på Hercules och hade det trevligt. Elin kunde hela filmen, nörd....
De drog nyss, eller en timme sen typ.

Jag ska sätta på någon film tror jag. Ska sova ganska länge imorgon. Ska sedan till Jonna innan hon åker. Och sen vet jag inte alls. Stan kanske. Med mamma. Typ.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar