16.3.12

And come with me

Solen titta fram och jag hitta upp till mitt fönster igen.
Dunkar Special D i hörlurarna och tänker på tonåren. Vuxen brud.
Nej men fina minnen till dessa låtar. Fin fjortis.

Har ingen plugglust alls. Förutom att plugga matte. Ja jag är väl dum i huvudet.
Enda tonåringen som gillar matte? Så länge man fattar det är det ju kul.
Gick väldigt bra på lektionen imorse. Jag och mr. J ba körde.
Eftermiddagen har jag varit för jävla seg. Har spelat in lite till reklamfilmen men det blev inge bra.
Får nog göra om det nästa vecka. Sen dess har jag inte gjort någonting alls.
Verkligen ingenting. Vill bara sova. Men nono ingen tid för sånt.

Slutar om 20 minuter och då blir det ner på stan en snabbis. Sedan snabbt hem och sedan byta om osv.
Klockan 6 befinner jag mig hos Johanna och då ska vi fira tjejen som blivit stor!!
Härligt att träffa de gamla tjejkompisarna igen. Nu ska jag räkna ner tills jag slutar.
Imorgon väntar heldag med reklamfilm ungefär.

Saknar min bror mycket, märks det?
När inte någon av dem är hemma är det fan lite jobbigt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar