14.3.12

Jag hörde alla viska om natten, de visste vad som hade hänt

Fan poppis jag blivit. Från bara några få sidvyer per dag har jag nu 89 st.
KÄNDIS. STORBLOGGARE. Men tror mitt långa aggro inlägg från gårdagen kan vara en av anlednignarna.
Kanske blev poppis :p en snackis bland tjejgängen :p coolt.
kanske killgängen också :p

Har i alla fall tagit en timmes powernap i skolans soffor. Nödvändigt.
Nu har jag däremot vaknat till liv. Tog ett tag. Satt och titta rakt fram typ som om jag sov vaket eller något.
Haha sov vaket får mig att tänka på en sak. INTERN SKÄMT MED MIG SJÄLV. FOREVER ALONE
Är extremt sugen på att gå och sätta mig på typ en uteservering. Vara 18 och typ ta ett glas vin.
Skulle vara as najs. Kaffe är ju gott det med. Men skulle gärna vilja vara lite vuxen typ.
Fylla 18 nu. dirr.
Istället ska jag dra och träna. Och det nu om 5 min. Packa ihop. dirr.

Saknar min bror något extremt.
Bilder från Miami.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar