7.3.12

Gget down to the "more than friends" at last

Ligger i ett fönster i skolan och har egentligen alldeles för mycket att göra än att blogga.
Men verkar inte som att jag bryr mig right now.
Är trött som tusan, drygt trött typ. Berättar onödiga saker, skriver onödiga saker.
Är lite onödig så där bara.

Myser i alla fall runt i min nya favorit tröja. Satt nyss i solen och mös i den också.
Sen försvann den bakom huset. Så nu är det kallt.
Led-sen.

Hade egentligen kunnat gå hem nu. Men inte det inte.
Ska övningsköra med min käre far vid 4 tiden och vid 5 är det jobbdags.
Hoppas på att dra och träna sen, helst med sällskap liksom.
Sen börjar fucking bästa Grey's Anatomy ikväll, INSANE!!!

Men nu ska jag vara duktig flicka och faktiskt göra det jag ska, mirakel(Björn Ranelid)
nämen
bilder lånade från theboyswho.tumblr.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar