14.3.12

And now, all I wanna see is a sky full of lighters

Många inlägg idag. Men är lite sån där stänga in mig i musik och skriva dag.
Därför borde jag väl egentligen dra nytta av det och plugga. Men nä.
Hittar hela tiden massa bilder från sommaren jag inte visste jag hade.
När jag var så där extrem blond. 2 veckor kvar sen jävlar.
Även 2 veckor och några dagar kvar till jag drar till Spanien.
Och jag tänker alla vädergudar som finns att vädret är bra.
Jag ska komma hem brun och gör jag inte det går jag under.
Eller inte kommer hem. Kan också hända.
Ungefär som på bilden till vänster, kommer jag hem så.
Då är mission accomplished.

Vill så extremt gärna ha sommar nu så det är något sjukt.
Alla planer för sommaren är så efterlängtade.
Men börjar allt mer tänka på det där med utlandsresa.
Jag VILL. och jag SKA. Men vem fan ska åka med mig? FOREVER ALONE
Antingen vill man ju åka ett tjejgäng eller med både grabbarna och tjejerna.
Bar få komma iväg utomlands ett tag i sommar med sina närmsta liksom.
Supa å sola. Hähä. Kanske ska lägga ut en kontakannons.

"Hej jag är en tjej som under sommaren kommer vara 18.
Jag vill därför ha min första egna utlandsresa och söker medpassagerare.
Alla land med mycke sol och fest är välkomna (bortsett från Magaluf, skabb stället)
Låter detta intressant, kontakta mig!"

Hoppas någon nappar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar