12.3.12

Oh la la jag vill ha dig

Vädret går inte att klaga på någonstans. Plugget däremot, mycket klagomål.
Orkar inte skriva om min helvetes bokrapport, varför är man så dum och inte sparar?
Vill någon slå mig, varsegod. 

Annars kan man ju inte annat än vara glad en dag som denna. 
Glädjen fortsätter och tillskillnad från igår tänker jag inte skriva, "har inte tagit slut än".
För det ska banne mig inte ta slut. Bestämmer jag. 
Tvingar personer, känslor och saker att stanna så jag jämt är glad. Punkt slut. 
Känner mig dock lite allvarsam just nu. Typ sammanbiten.

Insåg precis att läraren pratat ett bra tag om Nationella, ingenting har gått in.
Dålig Johanna. Antar att Nationella är för allvarligt för att ta in just nu.
Vill hitta den där riktiga pluggkänslan och ha fingrar som glöder.
Typ som förra veckan, när jag skrev min underbara bokrapport.
Arg. 

kan väl kalla det outfitkollage kanske
en tradition är handen i midjan och mobilen som ni ser
kan ju ej bryta trenden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar