15.3.12

So this was the day when it all became glorious

Det var ju bra val att ta med solbrillor idag eftersom det är så soligt :p
Jävla moln.

Sitter och lyssnar på massa gamla musik. Spellista från förra och förrförra året. Fina grejer.
Rubriken ger mig bara en tanke. Eller ja snarare en dag. En väldigt fin å bra dag. Eller snarare kväll.
Från tanke till kväll. Snäva svängar.

Jag längtar efter lunch. Spaghetti och köttfärssås. SÅ JÄVLA GOTT. Kommer äta och sen rulla fram.
Dumt val med tight linne på idrotten :p NOTE TILL ALLA : jag är inte gravid jag är bara kär i spaghetti och köttfärsås :p

Förresten de där 89 sidvisningarna slutade med 169 st. Vad fan hände?
SKRYT SKRYT SKRYT
Nämen fan IT'S A HALLELUHJA MOMENT TIEP.
Kunde ju nästan gissa vilka inlägg som hade flest sidvisningar.
Kul, kändis. Kanske ska gå med solbrillor fast det är soligt.

bästa spåis
börjar nästan gå till överdrift hur mycket jag hoppas och tror på den.
men liksom TÄNK OM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar