18.3.12

I'll be dancing in the dark

Haft en väldigt väldigt bra helg. Två 18års firande och omgiven av mina käraste vänner.
Börjar ju nästan kännas klyschigt hur mycket jag berättar om att jag är glad och lycklig.
Men denna underbara känslan verkar inte ha något slut. Och det är jag bra glad för.
Ska ha det så här för evigt. Denna livsglädje, denna bekräftelse, denna närheten och denna kärleken till allt och alla.
Skulle så gärna vilja skriva typ "sen blablabla och då blablabla och blablabla" ungefär.
Liksom typ bara informera världen om allt det bra i livet och få sprida min glädje.
Få visa för alla hur underbara människor det finns. Ungefär så.

Med vetskapen om att jag enbart går 1 och ½ dag denna vecka gör saken ännu bättre.
Att sen veta att jag åker till Spanien veckan efter är ju bara plus i kanten. Pricken över i ungefär.
Dock försvinner i princip hela mitt påsklov men sånt man får ta antar jag. Fint ändå. Fint med Spanien.
Kommer sen förhoppningsvis hem till riktig vår här i Sverige och något fint som väntar.
Fint är mitt nya favoritord tror jag. Allt är fint. Livet är fint. Människor är fina. Vädret är fint.
FINT HELT ENKELT!

Ska ta mig till Friskis och Svettis inom en halv timme. Ett flex pass väntar och jag hoppas jag fixar det.
Höfterna har inte varit på min sida denna vecka. Och efter att Pontus tappa mig i golvet igår vet jag inte riktigt om den är jätte glad.
Men sånt man får ta för jag ska fan bli fit for fight! Fit for Spanien också, haha.
Nu ska jag sitta och beundra den fina rosa, turkosa himlen och sen packa väskan.


bilder från Varberg med Jonna förra året.  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar