6.3.12

We're soldiers

Lyckan fortsätter.
Misslyckades dock igår med att missa min körlektion.
Misslyckades dock idag också med att glömma spara mitt arbete.
Men jag är glad ändå.

Har dock ingen pluggkänsla även fast skolan börjat igen.
Lever väl kvar i min dröm från förra veckan.

Fult att man kan bli glad bara av att prata om något som gör en glad.
Men jag är glad. Glad. Glad. Glad. Glad.
Typ.
Ful. Fult Glad. Ful Glad?
Spårar ut.

Har tittat på antal sommarbilder igen med mitt blooooonda långa hår.
27 mars då jäklar, det ska bli riktigt blont igen!

Måste bara säga att 3 timmar av denna dag var de bästa sen ja i alla fall lördags, kanske fredags.
Eller torsdags. Väldigt fint och bra i alla fall.
Hade en tanke i huvudet jag skulle skriva om det men minns inte vad.
Guldfisk.
bild från i höstas. sneb-rud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar