12.3.12

And they take it off, everybody take it off

Jag är värdelös på att plugga. Har skrivit 441 ord på en hel dag.
Vill bara sluta. Vill typ gå ut, sätta mig i solen med en fin vän och typ dricka en smoothie.
Kaffe känns för varmt just nu. Kan vara för att jag sitter i solen i fönstret i klassrummet som vanligt.
Dock börjar den smita igen som jag skrev så flitigt om på min kära twitter förra veckan.
Mitt intressanta liv. Ska göra en film om mitt liv. The life of Jojann GV. Skulle vinna alla tävlingar, dirr.

Känner mig så pass trött att jag är flummig. Måste fan somna tidigt ikväll. Mitt mål.
Imorgon väntar nämligen äventyr. Åka tåg till Fagersta, DEN DU!
Spela in reklamfilm ska vi göra. Därefter är det UF mässa. Ta med stora plånboken känns det som.

Detta är jätte onödig och jätte värdelös fakta känner jag.
Typ sånt min film skulle handla om. Hej, nu gör jag det här, sen det här och sen det här och sen ska jag göra det här.
Alla ba woooooooow.

sånt som gör dagen lite bättre
eller ganska mycket bättre ungefär
beror ju på hur man ser det
och vem som ser
men helt ok jätte mycket bättre för min del faktiskt
fint

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar