11.3.12

But mama im in love with a criminal

Tomat och mozarella äter jag. Igen. Och igen. 
Kan inte få nog. Fast snart får jag väl det. Som när jag var galen i saltgurka.
Fina beroenden. 

Har haft en jätte fin helg som vanligt nu för tiden. Ojoj vad jag skryter. 
Skriver om mitt extremt braiga liv för att ni ska känna hur dåliga ni är :P 
Nämen har väl bara hittat min uppgång för tillfället. Glad att den inte tagit slut än osv.

Blev precis förbjuden av pappa att åka på resa i Europa ensam med en tjejkompis. 
Någon är lätt påverkad av filmen Taken. Får åka om jag tar med mig en stor stark kille, någon frivillig?

Annars då? 
3 veckor kvar tills Spanien. 
Resurs dagar nästa vecka - EFTERLÄNGTADE!!!
Massa 18års firanden!!!

Random bilder från min smyckes ställning.
Random egobild från bästa kvällen i mitt liv. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar