20.3.12

Stoltast i staden, spritt språngande galen

Kollar som en galen stalker på min mobilen varannan sekund i hopp om att ha ett sms. Men icke sa nicke.
Lite ledsen i ögat ungefär. Nej då. Dock extrem huvudvärk igen. Och fryser också för den delen.
Men inte fan tänker jag bli sjuk säger jag bara. No way dude.

Har massor med plugg, som vanligt. Har i alla fall skrivit lite mer på marknadsplanen idag och lika så skrivit bokrapporten.
Självklart är jag inte klar men har i alla fall gjort något. Det var spåkulan som sa åt mig hehe.
Sa att jag faktiskt skulle ta tag i det där arbetet och inte skjuta upp det en dag till. Skulle plugga hela natten och sen känna mig lycklig. Så sa den "spåkulan ljuger aldrig".
Men man hade ju kunnat hoppats att den gjorde det. Men får väl helt enkelt ta tag i den där skit saken.
sne
Blubb.

Äcklig mat är det i skolan också. Ska åka hem och äta för första gången på hur länge som helst.
Är väl för att jag vet att jag har mat hemma som är klar hehe.
Sen får jag väl se vad jag gör. Kanske dör i soffan. Kan ju hoppas på något annat. Något bättre.
Men får väl vänta och se helt enkelt. Ska stirra på min mobil till jag får ett sms.
Ungefär så.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar