8.3.12

No one leaves the lights on anymore

Ansträngde mig och lagade mat till min käre far. Är han här? Nä.
Han måste vara Sveriges största tidsoptimist. Tur att jag älskar han ändå.
Sitter väl här och ser maten kallna, som egentligen ska vara kall (men det låtsas vi inte om).

Haft ännu en bra dag, UNBELIEVABLE? Nej inte längre.
Nu är det nästan så att jag förväntar mig att alla dagar ska vara så här.
Och om inte, då jävlar..

Internationella kvinnodagen är det också, retweeta nyss "Internationella kvinnodagen och jag har varken fått massage, godis eller mys. Känns ju värt!" 
Fast jag ljög ju lite. En snäll manlig varelse betalade faktiskt för mig idag.
Tänk vilka fina gentlemän det finns. Ojoj!


Körlektionen gick förresten galant. Fick mycket beröm men mycket att träna på också.
Var nära på att bli på körd av en lastbil men äh, sånt får man ta!(eller?)
Nu ska jag bli superduper racerförare no. 1 och ba glida runt!


Fast först ska jag vänta på pappa, äta och sen däcka i soffan innan Revenge börjar.
Bästa Revenge alltså. Sjukt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar