14.3.12

It's match made in heaven

Det hjälpte. Gladare idag än igår. Ber väl lite om ursäkt för min aggressivitet.
Men helt ärligt. När det kommer till mina närmsta vänner så blir jag faktiskt upprörd.
Spelar ingen roll vem det handlar om, är det någon jag bryr mig om så kommer jag reagera på samma sätt.
Kan väl bara hoppas att det kanske var någon där ute som läste och kanske tog åt sig.
Då har jag ju gjort en god sak liksom. Karma till mig YEAH.
Det var ju faktiskt skrivit lite i allmänhet. Att skriva ut namn på personer och liknande är ej OK.
Att alla där ute faktiskt kan tänka efter en extra gång att ska jag verkligen gå ut med det här.

JAJA
Fint väder. Ny tröja. Kalla vindar(tumme ner). Chilldag. Prov i eftermiddag(tumme ner).
En helt OK dag om ni frågar mig. Börjar dock tvivla på att träna ben var ett bra val.
Det som står på schemat för eftermiddagen. Men båda mina höfter har gett ifrån sig obehagliga knakningar.
Så återstår väl att se hur det går.
Btw så skriver jag som en kratta idag. Skrev höftningar istället för höfter och återväl står istället för återstår väl..
Duktig så där.

Dessutom kommer jag åt fel bokstäver än vad jag ska hela tiden pga mitt spritomslag på fingret.
Vakna med infektion i nagelbandet. Inget bra. Plåstra därför om det så nu är det lika tjockt som min tumme.
Förresten, jag har ju väldigt små smala fingrar, personer med väldigt tjocka fingrar blir det så här för dem jämt?
I vilket fall var jag idiot imorse också. Skulle plåstra om fingret men rev mig istället på tejp grejen så min tumme blev cuttad.

Nu ska vi väl ta tag i den där förbannade projektplanen och lämna in den.
blandade bilder från igår och idag.
nytt laptop fodral, belöning, tågresa, obehagligt närsittande okända män och kameraaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar