15.6.09

14 Juni

gick upp vid 12 kolla på tv och tog det lugnt till 2 då jag och mamma drog iväg till sko kanon. hittade inget där så drog till stan istället. hitta inget vad vi letade efter men hitta ny mascara, örhängen och ett armband. var rea på smycken på kicks så sparade 166 kronor på köpet av smycken! åkte sedan hem och åt och jag ägnade sedan min tid åt tvn. kolla på reprisen från greys anatomy som jag missade i onsdags för vi serverade. FYFAN VAD JAG GRÄT. åh hur orkar man förstöra ett program så mycket!!! fick utbrott.
efter att jag slutat gråta och byt om åkte jag och bror och solade. blev lite skilland i alla fall! åkte sedan hem och slappa framför tvn igen. jag har kommit på att jag äter i massor! och jag degar bara hela tiden! så har lovat klas att börja springa den här veckan-.- jaja det blir ju bara bättre av det...
har inte gjort mycket mer sen dess barakollat på tv och film hela tiden och sen hoppa in i duschen och nu ligger jag här.
har lovat att damma huset imorgo-.- har ju inget sommarjobb så måste jobba hemma. sen ska jag sy ihop klas byxor och kanske lite aav nils kläder och det skulle jag också få pengar för så ja vi hoppas på det bästa! skulle åkte till stan också och köpt pressent åt jonna men vet inte om jag kommer orka mår liksom inge bra. troor ja gär sjuk eller något mår illa och är yr hela tiden.

eftersom att klockan är över tolv och egentligen är 15 Juni så måste jag bara säga

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA JONNA!
hoppas din dag blir underbar du är en sann vän,
en person som jag alltid har kul med
och som jag alltid vet ställer upp för mig
jag försöka göra samma för dig och hoppas att jag lyckas
utan min jonna är jag ingenting

kungen utan k
+
kingen utan k

jag älskar dig gumman, GRATTIS!

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. hihihihihihihihi
    TACK ÄLSKLING!
    fytusan vad du är bra! glöm aldrig det!
    jag älskar dej, och ja, du lyckas jättebra!
    tack igen(a)
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3










    ordet är gherbod, hehe kunde inte låta bli att säga det(a)

    SvaraRadera