16.6.09

15 Juni

LIVING THE DREAMFet

sommarlov och vädret sugeeeeeeeeeeer.hade ställt klockan på 10 men inte fören 3 timmar senare var jag uppe ur sängen.åt frulle och satte sedan igång med att damma huset JIPPIE. men vad gör man inte för pengar...efter det bestämde jag mig för att försöka sy in min tröja. tröjan som var i storlek M när jag fick den av pappa såg ut att vara XXL när jag hade på mig den. så jag klippte in 11 centimeter och sydde sedan ihop den igen och nu sitter den som en XS men ser riktigt bra ut haha. lång precis som jag vill men ändå tight! ska fixa kragen eller vad man ska säga senare har inte bestämde än hur den ska se ut. när jag var klar med tröjan laga jag mat eller koka pasta och värmde kött. mycket svårt nat. när jag städat undan allt efter mig och känt som att min roll som hemmafru var slut för dagen vandra jag iväg till mig älskling. satt vid datorn ett tag först men kollade sedan film istället och myste. så underbart att jag har dig. du är verkligen min andra halva. vid 7 tiden börja jag vandra hemåt för mat dags. efter maten gick jag iväg till dryg robban haha. kolla på någon ur dåligfilm där och sedan a double shot at love. det är sjukt vad folk går med på!vid 10 tiden börja jag vandra hemåt samtidigt som jag prata med min älskade jonna! hela dagen blir att spenderas med henne. eller ja hela dagen efter jag varit hos tandläkaren och stan haha. sen på kvällen blir det girly night at spicy hot för att fira jonna. KULIGAST!jag har kommit på att om jag inte börjar träna snart kommer jag rulla fram inom en snarr framtid haha. ligge här och käkar digestive innan jag ska somna SMART!

jimmy grandin,v

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar