25.6.09

25 Juni

Har inte orkat skriva varit så fint väder och trött på kvällarna. Har mesta dels bara varit i gropen på dagarna eller tagit det lugnt hemma. Dagen idag vakna jag sent eller senare än vanligt. Gjorde pannkakor och sedan hämta jimmy mig. Vi drog till han, skulle åkte till gropen men blev inte så. Titta på tv och tjafsa om små saker som vanligt, eller jag surar och han skrattar. Ahja sen vid fyra skjutsa han hem mig. Jag tog det lugnt och kolla på tv innan jag byte om och sånt. Sedan vid halv 6 skjutsa bror mig till stan där jag träffa Rebecca. Västerås City Festival gick mest runt hela tiden. Träffa massa orkar inte berätta alla och allt vi gjorde men kul i alla fall. Fick skjuts hem av brors kompis. Satt nyss och prata med Jonna, eller hoppa studsmatta samtidgt och hon var tyst och jag drog igenom hela Magnus Bettners repliker från Inget Är Heligt. Gick sedan in hit och nu dunkar jag Milow och alla hans låtar med lite Natsha Bedingfield då och då.
Orkar icke mitt humör, tjurig HELA TIDEN. Utan anledning och skit. Bajs på det.


Hur kan du stå stark hela tiden?

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar