27.6.09

hehe har inget att göra så skriver lite onödigt inlägg hehe
tänkte ju bara berätta att jag drar till småland på fredag och missar hela power meet i år med! najs not. men överlever, mysigt med släkten i stugan och vid vattnet. sedan direkt efter det drar vi till varberg. firar mamma och har det mys där.
och nu har jag bestämt att jag måste inom halmstad också eftersom jag såg att någon på bilddagboken hittat cola med vanilj smak. TYP SAKNAT SÖNDER! msåte haaa.
sedan allt om mikael jackson vafan lägg enr, so what om han är död. de senaste 10 åren har han ju ändå inte lyckats med ettskit som är bra. sitter ju bara i sin rullstol och håller i näsan för att den inte ska ramla av. inte för att trycka ner han eller något men vafan? oj han dog bara skönt för han, är ju synd om mannen. pressad som fan hela tiden känd som fan och sen en näsa som knappt sitter fast och en kropp som inte är som den ska, tror det är skönare att bara somna då. så so what han dog r.i.p. så var det över no more hard feelings liksom.
ahmen sedan vill jag ju bara säga att magnus betnér är seriöst min STÖRSTA idol någonsin. skönaste människan på jorden. klockren rakt igenom. seriöst om jag någosin träffar han kommer bli en liten små fjortis hehe nu är de tnågon som tänker fortsätta vara en liten små fjortis men i aalla fall skulle ba kasta mig på han haha!
och männen inom musik, milow och erik hassle, kärleeeeeeeeeeek. om jag får en son ska han heta milow erik gustafsson vrågård haha! och säger bara natsha bedingfield oh dör haha.
just det jag och jimmy har ju sagt att vi ska börja spara nu så vi kan flytta in i mitt dröm hus haha. bo högst upp i ett av de röda hsuen på lillå udden. eller vid tegeludden i en lyxvilla där. lyx ska det vara rakt igenom! sedan sommar hur i typ maldiverna haha. tänker bli rik när jag blir stor om ni inte redan förstod det efter vart jag ska bo. många drömmar en verklighet va. nej men tror fan på en ljus framtid för min del, känns liksom så. men vet fortfarande inte vad jag vill bli.
ville bli advokat, designer, starta eget och massor. kock har jag också funderat på eller servitris eller flygvärdinna. advokat, jag vill alltid ställa allt till rätta men vill inte försvara de jag vet gjort fel. designer, jag älskar att hitta på nytt men skulle aldrig orka lägga ner tid på det. starta eget, jag vill gå min egna väg men är rädd för att misslyckas. kock, älskar att laga mat men har massa allergier så skulle bli knas. servitris, älskar att träffa nytt folk och liksom verkar skoj men fortfarande allergier och svårgiheter. flygvärdinna, träffa folk och vara social och sedan dra till nya ställen jämt och glassa där i en vecka med jobbar kompisar men man är sällan hemma och kan inte ha en familj. finns fördelar och nackdelar med allt. får väl se vad det blir. john vill ju att jag ska gå rudbeck, moa vill att jag ska gå carlforska och jag vill kopparlunden tror jag haha.

nej men tack för mej leverpastej.
som sagt hade itne att göra och ville skriva av mig.
kyss å smek gv lek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar