14.6.09

alltid någon som blir missnöjd

vet inte vad jag ska skriva. kroppen känns liksom knas. mådde riktigt bra imorse psykiskt men ont över allt så fysiskt vettefan. men nu är det fan lika dåligt med båda delarna. bara jimmy som får mig att orka för tillfället utan han vet jag inte vart jag skulle tagit vägen. på senaste tid har bara allt fler försvunnit. nu ska inte alla ta åt sig av de thär och bara för att jag bara skriver jimmy så betyder det inte att det absolut inte finns någon annan som inte får mig lite glad då och då. men jimmy är den som alltid oavsett vad hjälper mig. glada klubben... orkar inte vet itne ens varför jag är nere men men.
dagen har varit slö som fan. gick upp vid tre och duschade gick sedan och kolla på film men somna och sov i 3 timmar. åt sedan mat med familjen och gick till gården efter det. kolla på film där sen vid tolv skjutsa jimmy hem mig.
åååh damp, mitt humörrrrr. dör. men jaja hoppas i alla fall på att mosen hänger med till stugan på midsommar. sen imorgon ska jag umgås med mamma och bror. på tisdag blir det fira jonna. jonnsen blir storsen. och på lördag fyller bäcksan år så då ska vi ut och åka runt :D
sen vill jag bara tillägga att john carlsson är en sån jävla bra vän! som alltid finns där.
och dessutom saknar jag whilliam larsson i massor
och dessutom älskar jag jimmy grandin massor
och dessutom klarar jag mig inte utan min familj
och dessutom ska jag sova nu

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar