27.6.09

26 Juni

ursäkta inlägget kommer vara knas men humöret är över topp!
tja brorshan du betyder!
ahmen ey vad har hänt?
jo dagen har varit på TOPP! som jag förespått(säger man så?). jaja i alla fall när rebecca kom cykla vi till ica i hökåsen och buyade dricka och massa annat. drog sedan to tha grop och träffa andra rebecca och erik. prata med dom ett tag innan jag och rebecca tog oss bort till vårat lilla gömställe hihi. skulle gömma oss för killarna hehe gådde icke bra. såg oss typ på direrkten så vi gick till dem istället. låg och schtekte och träffa john och hans venner lite också. najs värre. jag dampa ganska mycket men var mest pga mina ögon rann som typ vattenfallen någonstans där det är stora vattenfall. kul!!!!
vid 6 tiden psykla jag fanny och rebecca upp till ica igen och jag fixa comviqkompis, kul att tmin mobil e damp! orkar inte berätta varför hehe. jag och bäcczan cykla sedan till henne och fixa oss lite. sedan cykla vi till stan i det najsiga vädret. cykla till fanny först och hämta upp henne. ställde sedan cyklarna vid amore och gick sedna in to tha city. träffa tobbe och anton(tror jag) de gick iväg och jag möte mamma och pappa. skulle äta å restaurang, fick stå i kö och grejer fett segt haha. men god mat var det älskar stället! riktigt mysigt också, men pappa är knäpp. jag och mamma sitter och pratar och har trevligt och pappa lyssnar på fotbollen i mobilen med headset och typ skriker ja och nej hela tiden, men det är fint. jag gick sedan och möte rebecca och jimmy. gick till karusellerna och träffa massa. gick sedan och träffa jonna. sprang runt över allt. och min gullunge jimmy köpte en ros åt mig även fast jag inte ville ha den. som vanligt med allt som hhan ska ge mig haha. tvångsmatar mig, tvångsbadar mig tvångs allt hahah. jaja gick runt och sånt. sedan blev väl fanny, rebecca jonna och jag lite cp, skämma ut sig jaaaa men tja. haha fint, JAG ÄR INTE RASISTJAG ÄR BARA MÖRKRÄDD. ställde jag mig och skrek utan att riktigt tänka å vad jag sa och så siter det en mörkhyad bakom mig, SKÄMMAS IHJÄL:| sen när mamma ringer sitter jonna på min bröstkorg och alla som känner mig vet att jag börjar as garva då. och ja vad jag skratta mamma börja skratta åt mig så mycket att hon var tvungen att lägga på. grabbarna skulle sedan äta på saffets och vi hängde med. träffa sedan saknade whilliam larsson, ååååååååh typ saknad till tusen!! ahja sedan skulle jag ta min cykel eller jimmy skulle ta den och jag skulle skjutsa han på hans moppe men blev att simon skjutsa han och jag körde jimmys moppe. ÄLSKAR KÄNSLAN, sitt apå en moppe och bara köra så underbartr!!! och nu kan jag verkligen köra också, eftersom jimmy verkligen lärt mig så gick toppen. satt sedn utanför mig med torris och jimmy ett tag och bara prata trevligt värre. älskar mina grabz. gick sedan in och nu hamna jag här.
imorogn drar jag till gropen med johnyboy m.fl. sedan stan på kvällen tror jag. JONNA OCH JOHANNA HELA DAGEN LIX. najs värre bre!!!
ahja men

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar