21.6.09

20 Juni

Börjar berätta snabbt om midsommar. Var i stugan hela tiden. Massa folk eller inte massa men några. Mysigt värre. Kom hem igår på efter middagen. Åt med mamma och pappa och gick sedan till berglund där berglund, bodde, rasmus, jimmy, börell, tobbe och oscar var. drog ner till piren och satt där ett litet tag. åkte sedan till mig och hämta laddare och drog sedan till poolen. massa gangsters där med finfina flickor.... hm. drog sedan till berglund och var där ett tag. så kom oscar och ffanny. jag och älskling åkte sedan till han för att hämta pengar och åkte sedan till hemköp och köpte godis. efter det blev det en snabbis till lillhaga och träffa min älskling jonna. vi åkte sedan tillbaka till berglund och kolla på tv ett tag. var inte där länge, åkte istället till jimmy och kolla på vi hade i alla fall tur med vädret och wallander. eller ja jag somna precis när man skulle få veta vem mördaren var... SMART.
dagen idag var riktigt seg. gick inte upp fören vid 3-4. åkte då till mig och lämna mina saker och sedan till poolen och träffa bodde, börell och berglund. lekte med småbarnen och hade kul. efter ett tag kom fanny också. jag och fanny gick sedean till mig för att hämta bikini och jag åt. sedan gicck vi tillbaka och åkte sedan iväg till berglunds föräldrars spa. mysigt värre sjuka människor. rasmus, jimmy, berglund, börell, fanny och jag i en jaccuzi känns ju inte som att det blir lugnt haha. blev mycket vatten att torka upp runt omkring haha. åkte sedan iväg till jet och hämta tobbe och fortsattte sedan till donken och sedan hem. känner mig helt slut. full fart i tre dagar nu hehe. huvudet är ganska tungt, eller dumt som jag sa när jag varliten heheh. om någon undra lix! ahja imorgon blir det gropen med min bäcczan. träffa john med flera där om han det klantbarnet mår bättre i armen. men lider med dig bästa!
ja men lägger väl upp lite bilder sen eller nå.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar