28.6.09

28 Juni

shobaaaaang.
humöret e å topp så man vill gö ett hopp. jag e sjuk, but thats the way life is.
dagen började seeeeegt. ställde klockan på 10 men inte fören tolv släppte sängen mig fri. jag gjorde mig frukost.
knas som jag var så gjorde jag 4 mackor bara i farten brukar äta en. men alla gick ner, förutom en så klart.
efter det skulle jag satt igång och städat rummet men icke det. orkade inte och klockan var ju ändå 1 och ville intte att hela dagen skulle försvinna.
så jag käka lite lunch och cykla sedan till jonna. vi fortsatte sedan mot lillå udden.
men icke det heller, lilla jonna fick punktering vid arosfortet! braaaaaaa jonna braaaaaa.
så blev till att hon skjutsa mig på min cykel och höll i jonnas cykel bredvid. cykla så till vasa sen blev det jobbigt så vi gick.
träffa massa bjurhovda barn först och sedan alla hg barn. eftersom jag och jonna var torra skulle de ändra på det.
så fontärna och det lilla vattnet som finns som prydnand vid husen, la pojkarna ner jonna i och rulla runt.
sedan skulle samma sak hända mig men jag total vägra. sparka, slog och massor. men lyckades få i mig, I MÄRLAREN. bra johanna bra, sluta kämpa emot vafaaan.
var i alla fall där ett bra tag och hade det mysigt. min älskade älskling var där också.
vid någon gång tiden börja vi gå till cyklarna och cyklade en liten bit först men orkade inte så vi gick.
gick från lillå udden till haga. kul jul. kom i alla fall fram till jonna efter ett långt tag.
åt då mat och packa om väskan igen. sedan kom mamma och pappa och hämta oss och skjutsa oss till mig. packa om min väska och sedan kom jimmy.
vi drog till konsum och köpte grill marschmellows och risen. sedan bar det av mot gropen.
jag fick köra(H) och jonna honka. väl framme tände vi grillen och satt och hade det mysigt med massa folks.
var kvar till tio tiden. sedan drog vi oss bort mot haga. preci snär vi kom skulle alla till gropen.
men vi satt kvar en stund innan jonna skulle hem. så ja och jimmy åkte mot mig.
han släppte av mig och åkte sedan hem. jag satte mig på altanen med mamma och pappa.
de gick nyss och la sig och jag sitter och äter middag med mig själv.
msåte väl städa rummet sen. har inte gjort de tän och lova ju att göra det idag. eller så ber jag mamma hjälpa mig imorgon.
får väl se är med jonna imorogn med kanske tältar på kvällen så får se om det skrivs i någon blogg imorgon annars hörs vi vel(h)

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar