17.6.09

16 Juni

tycker jag är duktig som börjat skriva datum som rubrik så det är lättare att hitta! hehe.


fint att jag skrev det översta för typ 20 minuter sen, men hade en jävla fluga på rummet! mer info längre ner vaaa. haha.

jaja dagen började tidigt för min del idag, snarkbark! skulle till tandläkaren och flytta på smycket. kom dit 9 när jag hade tid kvart över. så började förberedda mig för den långa väntetiden när hon kommer och ropar upp mitt namn. hon var ju lagom snorkig eller tjurig på mig. "så det dög inte sist?", "du såg ju nöjd ut" blablabla men ja var bara tyst och få det gjort! ja dryg var hon men men. var klar vid kvart över så bestämde mig för att vandra ner till mammas jobb en snabbis. tog en cappuccino och satte mig och lyssna på deras möte. arbetsterapeut är något jag ALDRIG tänker bli gud vad tråkigt. enda roliga skulle vara att prov köra el rullstolar allt annat kan dra haha.
vid tjugo i började jag dra mig bort mot lasaretts entrén och bussen. gå i den långe kulverten under marken ut täckning bara lampor där man precis är och kolsvart längst bort och med små rum på olika ställen MUMS inte livrädd nej nej! hann se ganska mycket på min resa till entrén.
satte mig i alla fal ute i solen och ringde Johnnyboy. och henne prata jag sedan med hela tiden i 1 och en halvtimme framåt.
jag tog mig i alla fall ner till stan och sprang runt i min ensamhet för att hitta present. gick ju inte snabbt hehe. men jag hade kul ändå haha. satte mig i alla fall på bussen mot Jonna vid 11 tiden och väl framme hos henne hade hon precis duschat r a w r lix. haha! hon fixa sig och så sedan börja vi ta oss bort mot sjukan igen. gick lite för snabbt så vi drog till mammas jobb åter igen och tog en kaffe och satt i matsalen där ett tag. sen vid tio i 1 blev det dags för min tur på ögonkliniken. det var "lite" mer folk idag haha. såg ut som nya gården eller något. jag och jonna ska börja hänga där så om nu undrar vart vi är så hittar ni oss där. jag e grym på att rimma haha.
efter att få göra lite olika test så sa hon att jag får brev hem sen om det gick bra eller inte. man ba KUL! mamma bjöd i alla fall på glass då bidde jag gla' haha. sedan börja jag och jonna ta oss till cyklarna och började resan hemåt. väl hemma tillbringa vi våran tid på studsmattan och altanen innan vi laga mat. värsta kockarna alltså! grymma haha!!
efter det börja vi fixa oss, eller jag började fixa Jonnas hår. när allt var klart och så, så skjutsade mamma oss till stan. gådde till donken och käka med Vero, eller jag åt och de kolla på. sen gick vi till spi cy hot. träffade Rosol och Julia utanför och de beställde sedan mat och vi satte oss. ja inte en tyst stund efter det! skrik, as garv, fniss och alla sorters ljud. galna var vi och våra bordsgrannar blev lite aggressiva haha! men vi skulle ha kul och det hade vi verkligen. alla förutom vero fortsatte sedan till donken igen för att köpa glass. sattte oss där och sjöng och dansa men det är fint haha! högljudda gänget hmm nej då! mamma kom sedan och hämta oss allihop och skjutsa hem oss. väl hemma satt jag och prata med mamma en stund,
jag älskar dig mamma du är min bästa vän av alla andra utan dig är jag ingenting!
Jimmy kom sedan och hämta mig, vi drog till han och nörda vid datorn och låg sedan bara och myste.
jag älskar min Jimmy!
sedan fick jag skjutsa honom eftersom hans föräldrar blev lite smått tjuriga när han skjutsa mig eftersom han inte är 15 lille pojken! haha. så för första gången efter krocken satte jag mig på en moppe för att köra. gick riktigt bra. lite vinglig och skakis i början men gick bra till slut. jag släppte av mig själv hemma och han brumma hem.
jag gick in och satte mig och kolla på tv med min käre mor och far och nu när jag väl skulle lägga mig så har jag en fluga på rummet. eller hade nu är det borta efter min jakt. sprang runt i rummet i t-shirt och trosor med en flugsmälla i handen och typ skrek för att få bort den. slog i luten, råka slå till mig och vet inte vad. sen märkte jag inte ens när den drog haha.
men nu har jag äntligen lagt mig i sängen för att få lite sömn innan jag ska upp imorgon igen. tidigt då med så jag och Jonna kan åka till stan! sen efter stan blir det till råby och träffa William som det var 100 år sen känns det som!
Förlåt att inlägget blev så långt men frivillig läsning men var tvungen att skriva allt!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar