4.6.09

knas dagarna bara fortsätter

alla dagar bli likadana, lika dåliga. nu när allt sluta som det gjorde orkar jag inte fortsätta med mitt toppen humör...
jaja skola på lunchen drog jag rebecca erik och nya jonas till donken. fick mig på lite bättre humör.
sluta vid 1 men stannade kvar i skolan med jimmy och c:o. åkte sedan till robin en stund och kolla på mtv movie awards. sen hem och sov till 6. sen åt och sen gården och måla våra snoppar som vi gjöt(stavning?) förra veckan. betala sedan resa till liseberg nästa vecka, så nästa fredag blir det liseberg med gården! najs jag och sabina ska ha roligast! jaja hemma nu och ska väl hoppa in iduschen snast...


orkar inte leva utan dig
men kan inte leva med dig
varför ska det vara så jävla svårt
varför tar man allting alldeles för hårt
var det fel beslut igen?
men jag kan inte älska
hur mycket jag än vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar