13.6.09

liselund grönaberg tunasommarland och skarapark

varit på Liseberg hela dagen. underbart! sämsta vädret varit helt genomblöt hela tiden men inga köer alls och ja jag har haft så grymt kul! åkte de mesta alla läskiga i alla fall haha. spökhuset fy fan tar ju alltid den platsen som är läskigaste, hon tog på mig och vet inte vad äckligaste gubben som följde efter mig med blicken vart jag än gick. kom dit vid 1 och åkte hem vid 9. hann ganska mycket ändå på den tiden. synd bara att vädret var som det var men men mindre folk i alla fall. bussen hem var kaos men jag älskar min emma mest som gjorde den bäst hihi.
sen älskar jag jimmy också!
så söt, grabben har haft sönder mitt örhänge sen på liseberg så går han och köper ett par örhängen som ser ut som blommor och sen ger de till mig och säger nu kan du aldrig säga att jag inte gett dig blommor.

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar