30.6.09

29 Juni

JO- NNA Å - HANNA IS IN THA TÄLT!

haha, snabbt om dagen! börja ju segt som jag rerdan skrivit och nu kom jag på att jag skrivit om halva dagen så hehe. ja i alla fall när vi varit hos jonna pssykla vi till mig. fixa lite med tältet och jimbo kom. han kolla på när vi åt och närr vi sedan fixa klart tältet, eller rättare sagt filma när vi fixa tältet eftersom att vi är sämst hahahaha! ahja efter det tog vi oss till haga. jag och jonna på jimmys moppe och jimmy på min. ja min moppe fick faktiskt ut och åka idag. åkte i alla fall till dennis. och sen la min moppe av. men dennis och jonna drog i för väg och jag sa åt jimmy att åka på moppen så länge den funka så jag gick. vid lekparken spela typ alla fotboll och körde sönder min moppe haha. ja eller den funka ju i alla fall inte när vi skulle hem så jag och jimmy fick gå till dennis och sen körde jag och jonna höll i jimmy som satt bredvid på min moppe. åkte hit och var utannför mig ett tag inna jag och jonna fixa klart i tältet och nu ligger vi här. sska snart kika björn bröder och mysa tihi! upp tidigt imorgon. drar ut med båten vid halv 10 sen drar vi till något ställe på t haha. kommer väl hem på eftermiddagen/kvällen.
jonna kan in teäta popcorn allt hamnar utanför munnen haha!
ja men vi hörs vaaaaaaaaaaa!

PUSEN MED ET S

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH ORKA DET SISTA DU SKREV OM MEJ :DDDDDD
    jag älskar dagg sömntuta(a)<3<3<3

    SvaraRadera