28.6.09

27 Juni

dagen har spenderas med jonna och fler. vaknade vid 10 men sega till typ 11 halv 12. gjorde frulle och fixa väskan för att dra till gropen. vid 1 tiden börja jag rulla. eller jag trampade och cykeln rulla. skulle möta jonnabäbis vid motorbanan. gådde inte snabbt för mig precis hehe. men när jag väl träffa henne så psykla vi till ica och köpade dricka och godis! cykla sedan ner till gropen och träffa grabzen. låg där ett tag innan ajg och ras musen bestämde oss för att åka till tillberga och köpa coca cola vanilj. jimmy kom precis då så han åkte med. åkte först och tanka i den lillia byn som det kändes som och sedan in och köpte colaoch sedan tillbaka. drack våra coloroch stekte. de flesta drog efter ett tag men jag jimmy och jonna låg kvar. älskar er haha vi är sjuka tillsammans allihop! badade och sola och hade de tmysigt. vid 4-5 börja vi dra oss hemåt. tg mig och jonna ungefär en timme och komma hem hahahah! cykla och kolla på naturen och vet inte vad. sedan när vi kom till mig chilla vi här sen dushca jag snabbt och fixa till mig lite innan vi åt med min familj. älskar min familj!
efter vi åtat drog vi tilll jonna så fixa hon sig. sedan psyklavi till hemköp och köpte dricka och drog sedan till stan. på vägen dit var jag nära på att köra in i en man, för att han vingla som fan han ba ååh ursäkta förlåt mig hej föresten jag ba goddagens han ba goddag? så gammal är jag inte , hahah orka. träffade i alla fall jimmy och tobbe först. sedan kom goofy tobbe och jimmy. gick emd dom ett tag sen kom rebeccaälsk och julia. tappa bort alla så jag och jonna gådde själva ett tag innan vi hitta dom och sa hejdå. psykla sedan tillbaka till haga och träffade dennis. de gulla sig och jag låg i kina gungan och kolla på himlen. sen pös jag jonnas däck för atthon inte skulle gå hem hihi så evil. sedan drog hon ändå och jag satt kvar med dennis och henke. efter ett tag kom wille och niklas också. sen drog niklas. sen drog dennis och carl och två andra kom. sedan kom alex och robin och dennis. sen fick jag tråkigt och drog till skiljebo och träffa niclas. han följde mig hem och jag hamna här direkt. satt och dunka musik först sedan gick jag in ibadrummet och satt på golvet. vet iten varför men där innne kan jag verkligen tänka! hehe.

sen vill jag säga att jag älskar min jimmy haha fint i varje inlägg men men puss på det!

PUSEN MED ET S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar