28.6.09

nu gick det upp ett liljeholmens
inte alla indianer i kanoten
gråter i armhålan
naaaaaaej
tjejer säger mamma är playor hon hjälper kärringarna över över-gångställn regerar över övergångställen
kom tillbaka nästa vecka samma tid och kanal så får ni veta hur det gick för mamma ops nej jag menar missis cool

jonna get it

klockan är 03.05 solen håller på och gå upp och jag dör av värme och är bara lite trött.
lillåudden med hg senare idag fast först ska jag städa. sen vill jag äta grillat.
fett sugen på mat jag är as hungrig, orka vara det nu men men.
ahjust dessutom ska jag bli kock och göra allergi mat och servera det på mitt egna företag för flygplan och sälja mina designade kläder i tax freen och vara advokater för dem som stämmer mitt bolag
då får jag med allt jag ville bli:)

godnatt va

1 kommentar:

  1. HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ALLTSÅ SNYYYYYYYYYYFT!
    hahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahah gullunge jag älskar dej hahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhaahahahahahahahahahaahahaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahah *andningspaus*
    haahahahahahahahahahaahahaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahahahaahahaaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahahahahh

    SvaraRadera