10.9.09

10 September

Hej
eller vadå hej? är ju inte precis som att jag träffar något och hejar.
eller som om det ens är någon som läser vad jag skriver.
men i alla fall skiter it jag låtsas väl att någon gör det.
skulle skriva jätte långt här och nu
men då krånglar internet och massor så nu hinner jag inte.
för vilken sekund som helst kommer mamma ropa att det är mat.
ska till kyrkan sen, kommer gråta tror jag, känns som det.
vet inte varför, är inte ledsen, inte arg, inte sur ingenting.
jag är ingenting.
varken eller liksom.
känner mig stark i alla fall.
dagen har väl varit riktigt bra.
praoat mesta dels, tog en för tidig buss så satt på donken helt själv tills jonna kom.
sen praoa sen käka sen praoa sen fika.
när jag satt på bussen kom jag och tänka på hur mycket vi människor stressar.
springer för att hinna det vi vill och ska.
istället för att till exempel springa för att hinna med den bussen, så kan man gå eller vänta till nästa.
inte konstigt att folk är som de är.
förlåt för hur jag skriver men jag vet inte.
vill bara ta mobilen och hörlurarna och ha de i öronen hela kvällen.
ska nog gå till kyrkan så jag kan tänka.
känner att det behövs.
jaja vet inte om jag skriver senare, kommer nog somna tidigt eller i alla fall försöka!

kuckilurar på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar