17.9.09

17 September

hallojsan.
kom på nu att jag slutat med det där att skriv fint med stor bokstav och punkt.
ehm naaaaej inte min grej det här är skönare!
kom även på nu att jag inte skrev igår
och det tog mig jätteeeeeee lång tid innan jag kom på varför jag inte gjorde det och vad jag gjorde
men kom på att jag och jimmy låg och sov hela kvällen haha. min älskling!
var i skolan igår också och sedan åkte jag till jimmy och sov hehe sen till tomasgården på gitarrkurs
och sedan hem till mig och åt och sov med jimmy.
amanda och nils kom även hem och berätta att de har förlovat sig,
helt tokigt glad för deras skull, tror jag tänkte på det minst 59 gånger idag, hehe.
och dagen idag var de skola igen, mådde inge bra när jag vakna så mamma fick ringa och säga att jag kom senare.
trött på skiten nu, jaaaa.
min jimmy kom sedan och hämta mig så åkte vi till skolan, hade svenska.
lämnade in min novell och sedan sa jag att ajg skulle skriva en till men så blev det ju inte.
gick därifrån och ja så var det med det.
bilden var inställd, den som var anledningen till varför jag verkligen gick till skolan.
gick väl runt och deppa över det ett tag, eller inte.
kommer inte ihåg vad jag gjorde men åkte till donken sen, romantisk middag för mig och min åsna.
satt där länge, prata massa och sånt, älskar honom så otroligt mycket!
åkte sedan till skolan igen och jag hitta en hund vid namn jonna.
var med henne och rasmus ett tag, sedan hitta jag en boll som jag lekte med.
sedan var det dags för matte, får aggressiva reaktioner på andré och henrik.
drygare människor finns inte! nästa gång slänger jag ut någon genom fönstret om de säger ett ord.
efter det var det foto, trodde jag men nej nej inställd.
men var ute och kasta boll med först aras och sedan mikael.
men eftersom att foton var inställd så skulle vi hitta oscar så vi kunde åka till stan.
men han var borta och svara inte på sms eller när man ringde
och mitt humör sjönk sakta men säkert, eller inte så säkert, och inte så sakta heller, men ändå.
till slut fick vi tag på honom och jag jimmy och anton åkte till honom.
satt utanför honom ett tag sedan inne och kolla på tv.
sedan bar det av till stan, bussen hämtade även upp en viss emma lindgren.
vi gick runt på stan ett tag, gick förbi team sportia och där hade de ändrat massor, värt-.-
vid halv 7 tiden tog vi oss mot bussen och när den väl kommer kör den förbi, och kör till fel hållplats så alla får springa.
idiot chaufför körde fel överallt stannade fel på centralen med.
jag och emma åkte till kyrkan och gick på mässan och träffa jonnaaaaaa!
efter det var det assistent träff, ganska skoj, jag var riiiiiktigt trött så satt bara och skratta och förstörde massa men men.
jimmy hämta mig sedan och skjutsa hem mig, min privat chaufför, den bästa i hela världen!!
gjorde klart matte läxan och kolla på tv och sedan hamna jag här.
i min underbara säng med datorn och tv.
längtar så otroligt tills allt blir klart här inne i mitt rum, hehe tagit snart ett halv år.
imorgon blir det skola sedan hem och sedan bio med min prins!
Flickan Som Lekte Med Elden, inte lite förväntansfull!
Ska väl försöka att inte somna bara men men!
Sedan på Lördag är det kulturnatta och mamma och pappa har bokat bord på Jensens Buffhouse.
eller vad det nu heter men men. mysigt i alla fall!
jag har kommit på att sen både bröderna har "försvunnit" från huset eller båda har ju inte gjort det helt men i alla fall
så har jag mamma och pappa börjat hitta på mer och gå ut och äta och massor. älskar det!
älskar mina föräldrar, lovar att de är de bästa föräldrar man kan ha!
och jag saknar mina bröder, att de bor hemma och sånt, det känns knas utan dem.
men jag överlever gott och väl ändå.
nu ska jag ta och stänga av datorn och kolla på tv innan jag somnar.

kuckilur på er

det är den sorten av mod jag saknar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar