28.9.09

28 September

tjenixen!
kollar på roast på berns nu, seriöst petra mede, vad säger hon som är kul?
nu snackar hon om att appelkvist är överviktig och blablabla
får fan damp på folk som snackar om andras vikt helt seriöst
och alla snusk skämt och massa, ha ha ha, jaha skulle jag skratta i år?
seriöst jaja.
skola idag i alla fall, började med idrott, orientering, jag tycker faktiskt om det
inte teorin men resten!
skulle i alla fall passa kartan och sånt, jag var ju grym och var först
sen kommer mikael och stressar mig så jag börjar springa,
och halkar haha så duktig sitter och garva och halv gråter samtidigt!
efter idrotten var det so, humöret var inte på topp där, tankarna var liksom inte där
men sen vart det lunch och jag satt med mina brudar i klassen
inser fan nu hur mycket jag saknar dem, helt sjukt.
alla brandthovda dagar och allt, men känns inte som att jag platsar där eller något
vet inte men men, saknar i alla fall dem helt galet mycket!
efter lunch hade vi matte, fattar inte hur lätt jag kan ha för matte haha
låter kanske som att jag skryter men alltså det går jätte bra för mig nu
så länge andré håller käften och jag kan sitta i min egna värld så går det toppen!
hade svenska efter matten och skulle gå igenom pappren om film,
ska ha värsta analyserna kommer nog inte klara det men får väl se
jag är ju redan film galen och sitter och tänker ut alla i filmer men men
och efter svenskan hade vi engelska och snäll gulliga madde gav mig massage
undrar om hon förstår hur tacksam jag är.. tänkte på det fett mycket idag
har lite dåligt samvete att hon alltid få massera mig, men det är skönt(a) haha!
när jag sluta satt jag kvar och vänta på jonna och hon kom väl efter typ en halv timme
vi var kvar med willeeeeeeeebooi i skolan ett tag, jag blir tokig när jag är med dom!
gick sedan till röda och wille köpt godis åt mig och
sedan tog jag och jonnadonna bussen till stan
hon klippte sig och sedan satte vi oss på donken ett tag
sedan tog jag bussen hem och satte mig och åt
och efter det fick jag ett sms av amanda
"Din pappa ska på friskis och jag med, häng med och gör mig sällskap!"
så det var bara att packa väskan och dra haha!
åkte ner till friskis och gick på medelpass
lite halv död efteråt!!!
jag och amanda gick tidigare, man kan ju inte missa idol haha
vi åkte hem och titta på idol och sedann blev det hollywood fruar
och sedan hoppa jag in i dushen
nu är det ju som sagt roast på berns som gäller och sen ska jag krypa ner i sängen och sova
"Att vara roligast i Finland är ungefär som att vara smartast på särskolan".
Hmmmm ganska ägande haha, jag med mina finska vänner.
Finsk bästa vän och halv finsk pojkvän, HEJ SVENNEBANAN!
jag vill skriva en låt, och lära mig spela den och sedan sjunga och spela
nej nu ska jag sluta, skriver imorgon!

/j to the o to the hanna




vilken av hårfärgerna ska ja ha? hjälp behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar