22.9.09

22 September

hellu.
är typ sjuk eller något så blir nog inte ett så långt inlägg även fast jag vill skriva mycket.
men skola som vanligt, avbrott var snack om konfirmation och till ortopeden.
fick inläggen, såååååå sjukt skönt att gå med.
och träffa min gamla frisör jag hade när jag typ var 5 år.
fick verkligen gläjde känsla av det, han är typ bäst haha.
och min mamma är den bästa någonsin och min pappa är typ grymmast av alla i världen.
och jonna e bäst tsm med emma
och jimmy är min älskling som jag aldrig i hela mitt liv klarar mig utan.
det krävs att man verkligen tänker efter för att man ska veta vad man har och uppskattar.
jaja, humöret har varit riktigt bra mesta dels idag.
efter skolan åkte jag emsan och jonsan till mig och fixa gurka och dipp och tog med det till kyrkan.
kom dit lite efter haalv 6 och åt det.
sedan vart det sing star för hela kvällen.
åkte sedan ut till moa i tortuna och hämta min tröja också
hihi den har varit saknad och moa med!
när jag kom hem blev det till att äta sen gick jag och la mig ganska så direkt.
är verkligen död, min näsa kan jag inte andas med och kroppen är på botten, totaly.
jaja skriver väl imorgon


kuckilur på er



not enough

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar