27.9.09

27 September

hallojsan!
hunnit med massor idag känns det som
dagen gick segt till en början och jag gjorde inte alls mycket fören vid 4
då jag och mamma åkte till ikea
blev en byrå, galgar och lite annat, mums!
åkte sedan hem och emma kom hit.
min lilla ängel och jag byggde ihop byrån,
gjorde om 3 gånger, vi är fan för jävla bra haha!
eller hur ikea möbler ska vara såna som man bara skruvar ihop och lite
nu var det att man skulle spika och grejer!
57 spikar, exakt
jaja var klara vid halv 9 ungefär då hon cykla hemåt
jag började städa upp på rummet och sedan åt
och efter maten städa jag igen, rensade garderoben
jag har nog för mycket kläder haha, om man kan ha det
dammsög och möblera om och lite annat
men vid 11 tiden var jag äntligen klar
nu längtar jag bara efter min fåtölj, mina bilder och en ny stol till "skrivbordet"
lägger upp några bilder på hur det blev hehe
ska ta och sova nu, skola imorgon ju, SNARK!


/ j to the o to the hanna



spegeln ska upp på väggen, en ny stol ska fixas
och kanske en stor urtavla över skrivbordet!



nya byrån och min snygga säng med racer kudde(H)
och tavlorna ska upp på en annan vägg men kan inte sätta upp de än
så de hamnade där så länge!

1 kommentar: