20.9.09

19 September

spenderat dagen med jimmy mesta dels, eller dag och dag,
vaknade vid 2 och sega och massa till typ 4.
åkte ner på stan till klockan 6 ungefär
gick med mamma och pappa ett tag
sedan gick vi till Jensens blablabla
amanda och nisse kom sedan
maten smaka riktigt bra, eller så var jag riktigt hungrig, eller både och
efter det gick jag med nils och amandastan och vi gick runt och titta lite
älskar verkligen min bror! och amanda så klart haha, men jag fattar inte
hur jag kan vara överlycklig för deras skull men men
tror jag ser upp till de två grymt mycket.
jaja sedan kom jimmy och vi vandra till konserthuset allihop.
kollade på Liz balett skola och sedan carlforskas danselever
JAG VILL DANSAAAAAAAAAAAAAAAAAAA får tokryck.
jag och jimmy gick sedan och möte oscar så gick vi till någon affär
köpte dricka och så, sedan möte vi bodde och tony.
gick runt och sånt, jag och jimmy gick in på slottet och kolla på någon utställning
faktiskt var den bra, om man säger bra om en utställning hehe
efter det gick vi till fiskartorget och möte mamma och pappa
kollade på fyrverkeriet och gycklargruppen trix
och efter det bar det av hemåt.
hämtade min saker och sedan åkte vi till jimmy
nu ska jag lägga in bidlerna på min dator och sedan somnar vi väl
imorgon blir det att plugga eller hjälpa jimmy att plugga rättare sagt
sedan till haga och döda, hehehehehehe
älskar min jonna, mest!
efter jimmy, eller nej, typ lika mycket, eller inte typ men lika mycket men på olika sätt

kuckilur på er

1 kommentar:

  1. jag älskar dig. mest.
    finns ingenting jag skulle klara utan dig.

    SvaraRadera