2.9.09

2 September

Jag som lovat att vara på bättre humör idag. Det funka ibland, till och från, berg-o-dalbanan liksom.
Var ju skola som vanligt. Fint att jag kommit för sent hela veckan. Allt är Jimmys fel!
Inte van vid att cykla och då cyklar jag hem i från när vi börjar, hehe.
Tur att han kommer hem snart, 2 dagar, wiho.
Första lektionen var i alla fall syslöjd. Skulle fylla i något "test" och sen mått grejs eftersom vi ska sy kläder i nian.
Jag och Sanna fick en diskussion om vem som hade längst ben och massa annat.
Men sluta med att Sanna sa " men jag har i alla fall störst tuttar så det så."
Känn mig ägd, jaaaaa.
Efter sy slöjd var jag fortfarande lite down men Alicia och Jennifer rädda det, toppen är ni brudar.
Hade ju sedan spanska med min Jonna, hon är bäst för övrigt.
Skulle ju skriva om våran redovisning om Diftongerade verb, fråga mig inte vad det är för det vet jag inte.
Vet inte ens hur man uttalar det. Hehe bra där, JAG VET!
Men Rosa var ju gullig, jag pratar med henne sen avbryter hon mig och ba "Johanna sover du orodentligt? Dina ögon*drar med sina fingrar under hennes ögon* ja jag vet inte ser så död ut liksom så blanka och påsiga"
Jag fick en chock och svararde skit tjurigt "Jag sover jätte mycket somnar 10 varje dag".
Då svarar hon "Jaha.. sover du bra då (jag nickar) jaha, då kanske du ska kolla dina ögon du ser inte pigg ut."
Hade man fått slå till lärare, ja då hade jag gjort det. Humöret var inte på topp och fortsatte inte vara det för det heller.
Hade lunch efter det och skulle åkte till McDonalds med Alicia Jennifer och Jonna. Men Jonna hade inte lång lunch och de andra åkte i för väg så jag stannade också kvar.
Satt i matsalen i över en timme. Prata med Jonna hur länge som helst, måste ju bara säga att jag älskar tjejen.
Kan snacka om precis ALLT!
När hon drog på lektion satte jag mig med Ahmed så satt vi och prata också.
Hade en bra konversation om man nu ska låta ordentlig haha. Men ja vi liksom förstod varandra.
Hade massa att prata om.
Drog sedan till idrotten André gånger 2 och David.
David fick bära mig eftersom jag inte orka gå och mådde illa hah, David du är bra!
Efter det gick jag in i ljushallen och satt där helt själv och var emo ett tag.
Orkar inte att jag tappar humöret hela tiden för att jag tänker för mycket.
Tänker för mycket när Jimmy inte är med.
Jonna kom sen och gjorde humöret bättre och dryg Jesper kom och gjorde så jag garva.
Eftersom jag har reflex att jag börjar garva om man trycker på min bröstkorg.
Vet inte varför det blir så men någon sa att det är någon småbarns grej haha.
Men men skönt att man skämmer ut sig och ligger och garvar med bebis röst och skriker nej.
Tappa rösten efter det och all luft med så var tvungen att köpa te och chokladboll, eller min gulliga Jonna gjorde det hihi.
Hade engelska efter det, gull Madde massera mig hihi! Har ju mina små slavar i skolan, haha!
Vi skulle ta reda på vårat magiska nummer eller något, jag venne.
Efter det var det hemråd. Jag är ju för söt hehe, snodde Andrés keps och Henkes glasögon.
Såg inget och såg ut som en barn unge haha.
Slutade efter det men jag kom på att jag glömt min jacka i matsalen.
Lyckades i alla fall hämta den och sedan cykla jag hem.
Började städa rummet och massa så jag har dammsugit byt lakan och massa.
Duktig jag är, hade gjort massa läxor också hihi jag är ju för bra! Hehe.
Nu ska jag skriva klart min krönika om Michael Jackson och sedan skriva ut en bild och sen blir det nog kolla och tv och sen sova.
Jätte trött hela tiden, och som Rosa sa så ser jag ju tydligen inte bra ut, snark på henne.
Jaja, ska nog skriva ett till blogginlägg snart om någon nu orkat läsa så här långt så är det bra jobbat.

KUSS å PRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar