13.9.09

12 September

halloj.
blir inget långt inlägg nu.
skulle stängt av datorn
hade tryckt ner alla internet fönster och allt
men sen fastna jag vid skrivbordet.
har en bild på mig och jimmy.
och jag fick den där känslan när det liksom kittlar i hela kroppen
när man blir helt varm som om man var ny kär.
varje ny dag jag träffar min jmmy känns som en ny förälskelse
jag är kär, eller förälskad, eller både och.
jag vet ingen människa på hela jorden
som jag haft så starka känslor som jag har just nu precis för jimmy.
ingen som jag kunnat berätta så här mycket för
bara kunna öppna upp mig om precis allt och han tar in och lyssnar.
du är den bästa människan jag känner
den jag ser upp till och faktiskt vill vara som
inte utseende mässigt och att var en kille, men din personlighet.
jag menar inte att jag inte vill ha ditt utseende för att de är dåligt
för det är det inte.
jag tycker att du är så fin, så ja jag vet inte vad!
jag vill bara sitta och titta på dig hela tiden.
vill gå fram till främlingar och säga "det där är min pojkvän det, visst är han snygg? visst har jag tur?!?!"
men jag har skippat det hittills både för min och jimmys skull.
men jag vill visa upp dig för hela världen
visa vilken underbar människa du är bara skrika ut att du är min, bara min.
jag vill bara ha dig hos mig hela tiden, varje sekund utan dig känner jag tomhet.
jag vill leva mitt liv med dig, dela alla stunder, kunna sitta på ålderdoms hemmet och säga
"Kommer du ihåg det? och det? och det där? och då"


jimmy grandin
du är helt klart den bästa människan jag lärt känna
och du är den finaste personen jag sett

jag älskar dig av hela mitt hjärta

2 kommentarer:

  1. jag älskar dig mest av allt min ängel. du är allt jag någonsin drömt om, du fyller ett hål i mitt hjärta som bara du passar i. och det är sant som man säger, drömmar går ibland i uppfyllelse. bara man hoppas tillräckligt mycket. åsnan och hunden för alltid!

    SvaraRadera
  2. Fan va bra att ni har varandra, är verkligen glad för er skull :D

    SvaraRadera