10.9.09

forts. 10 September

blev som jag sa, jag skriver igen.
men måste säga en sak.
stjärnhimlen är det finaste som finns efter jimmy.
om jag inte gifter mig med jimmy ska jag gifta mig med alla stjärnor på stjärnhimlen.
men blir grymt irriterad på alla lyckstolpar som bara förstör min syn för att se stjärnorna.
släck ner alla lyckstolpar och låt mig titta på stjärnorna!
sen ska vi bilda någon maskin som gör så att alla mol försvinner.
så att det alltid är stjärnklart!
helt enkelt i alla fall, jag älskar stjärnor!!!!!

nu till något helt annat,
hörde nyss att en tonåring dött av svininfluensa, blir lite rädd!
ska nog läsa om det, nu faktiskt haha.
fel av mig, det var en tonåring som dött, men i Norge.
så inte helt fel eftersom jag inte skrev landet men men haha.
märkte dessutom att Norge har en tidning som heter Aftenposten.
wannabe Aftonbladet eller? haha.

har även diskuterat med Jimmy om hur ordet väl ska stavas och vilken tid punkt.
om man säger jag mår väll bara väl.
då det första väll stavas ju inte väll, det är bara något man säger men de olika "välen" stavas lika.
man tror väl att det stavas olika eftersom den första "väl(l)" har ett kort ä som man fick lär sig i 2an
och då ska det ju vara två bokstäver bakom
och den andra "väl" är ett långt ä och då är det bara ett l.
men tydligen spelar det ingen roll för de stavas likadant men uttalas olika beroende på när man använder det.
om någon undra, känner mig som en svenska lärare haha.

vill till praoen nu, göra klart allt och sen hoppas jag på att vi får något.
har ju hittat en tröja/jacka både till mig och jimmy.
och sen kommer jimmy och rebecca ner så går jag på stan med dom ett tag sen hem till mig.
tror vi äter här om rebecca vill det sen vet jag inte riktigt vad vi gör
men min pojke har lovat mig att om det är stjärnklart ska vi kolla på stjärnorna haha.
vill köpa en tröja också, som lyser i mörkret.
och köpa tröjan jag hängde undan på hm.
skit snygg var den.
typ lila, blå och mörk blå.
hängde undan den igår till idag men glömde bort den idag så får väl se om den finns kvar.

hatar att vara sjuk också
har typ varit halv sjuk hela veckan.
börja i måndags med skit ont i halsen
sen tisdags blev det typ kallsvettningar och feberfrossa
och igår var jag bara allmänt hängig och död
och idag är jag jätte snuvig
och nu tog jag nässpray för att det skulle bli bättre
men nu har jag fått ont i huvudet och magen.

var i kyrkan idag också.
låg inte kvar efter, vi gick in på gården en stund
prata med stefan, mia, jesper, tony, eva och jenny.
har även anmält mig till gitarr lektioner.
ser framemot det!
och nu somna jag samtidigt för jag tog så långt tid på mig innan jag visste vad jag skulle forstätra skriva
så borde väl sova, eller ska väll sova haha!
jaja vi hörs folk

kuckilur på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar