23.9.09

forts. 23 September

hallojjjjjjjj
bättre humör, riktigt jäkla bra.
försov mig till gitarrkursen hehe och fanns ingen gitarr åt mig
så jag fick vara i den andra gruppen och eftersom jag höll bättre klass med dem så fick jag byta
så ingen nybörjare 1 längre utan en nybörjare 2, yeah!
efteråt kom emma och vi åkte till godisberget, hon buyade godis och sedan bar det av till flum.
satt där ett tag sedan till ica och köpte hårfärg till anton
vi åkte till mig och började slinga hans hår, skulle ju göra med hätta så det tog ett bra tag.
men resultatet blev riktigt bra, ingen jätte jätte stor skillnad men ändå lite
jag vill också vara blond:(
satte mig sedan vid tv;n med min älskade mor och titta på idol.
satt och leta efter något program som kan konvertera låtar från you tube också.
tog ett bra tag men fick hjälp av william sen så då funka det.
så nu är jag over lycklig for det=D=D=D=D=D
och på lördag ska jag och min mor på stan hihi hoppas väl på det bästa mohaha
måste ha nya skor, ny väska, tröja som hon lovat från i somras också tihihi
jaja nu ska jag nog snart sova och det ska jag ägna mig åt iimorgon med mohahah
jaja ha det bäst för det ska jag försöka med nu!!!!!

/j to the o to the hanna

jimmy grandin, min kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar