26.9.09

forts. 26 September

känslan ändrades och jag blev riktigt sugen på att hitta på massor
men då var det ingen annan som kunde det
efter maten så gick jag till konsum, skulle köpa bonaqua hehe
träffade anton också så jag gick med han till grabbarna
satt utanför emil tills han kom sen in till han men bara en snabbis,
kär i hans kattungar:|
älskling skjutsa sedan hem mig i sällskap av goofy
de skulle till hälla och jag skulle hem som sagt
satte mig och kolla the hills avsnittet som jag missade
åh vill kolla på nästa avsnitt nu på direkten!
ska nog sova snart orkar inte vara vaken men kommer inte kunna somna heller så
imorgon ska jag hjälpa mamma att rensa hennes skåp
så att hon kan ta mitt skåp
sedan drar nog jag och pappa till ikea och letar efter fåtölj, bord och klocka
vill ha en sån där stor väggklocka med bara siffror och själva urtavlan liksom
sen min låga byrå bredvid sängen med ljus på och åh värsta planerna
måste bara skriva det känns det som hehe
men jag ropar till mamma ba; får jag ta cola?
så svarar hon ja
och det första jag gör är att öpna kylskåpet och tar ut juicen
iq-befriad elelr bara allmänt förvirrad haha
orka börja skriva för 3 kvart sen och nu har jag inte skrivit på en halv timme heller
BRA JOHANNA BRA
alltså just nu vill jag bara skriva exakt vad jag tycker om allt och alla
fast jag orkar inte, har skit ont i huvudet
vill till doktorn och kolla alla mina fel
kommer typ säg oj synd du är missfoster THATS IT bye bye come again
haha orka mig
nu blev det jobbigt, huvudet sprängs
JAG SKA HA EN HUND NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
på direkten! jag får panik nununununununu den dagen jag får en hund blir min näst bästa dag
för det bästa var när jag blev tillsammans jimmy!!!!!!!!!!
jag vill ha en hund i alla fall, en liten kompis som alltid uppskattar mig
och som jag kan ta och gå ut med och åååååååh
nej nu ska jag sluta tänka på hundar
kollar föresten på änglagård samtidigt med mamma och pappa
och jag älskar gamla gubbar hehehehe pedofil fast omvänt hahah
sitter och spelar piano och sjunger hur falskt som helt ssen kan han inte texten
så han sjunger da dadada da da d a da orkar inte mig själv(H)
och nu fick jag veta att han är död nu blir jag hjärtekrossad
okej nu ska jag sluta skriva hejdå=D

/j to the o to the hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar