29.9.09

jimmy grandin

vill nog skriva en roman just nu
eller något liknande i alla fall
skriva mina känslor
men det jobbiga är att
jag inte vet var jag ska börja
du är den bästa person jag träffat
den person som förstår mig utan att jag behöver säga något
i mina ögon är du den finaste människan på jorden
och de som inte ser det är antagligen blinda
om du bara förstod hur mycket jag behöver dig
och vill ha dig i mitt liv
vill ha dig hos mig varje sekund, alltid ha dig nära
känna dina andetag och dina hjärtslag som slår i takt med mina
jag kan verkligen inte se en framtid utan dig i mitt liv
förlorar jag dig, förlorar jag allt.
stunder utan din närhet känner jag mig helt tom
jag vill dela allt med dig, uppleva allt med dig


jimmy mikael grandin jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva

2 kommentarer: