5.9.09

4 September

dagens stora händelse
JIMMY ÄR HEMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
över lycklig, känner mig nästan ny kär, chockad och jag vet inte vad, jag lever i ett paradis!
han kom till skolan och jag fick veta av Jennifer att han var i ljushallen.
och där satt jag och skulle försöka ha matte gick det? nej!!!
efter matten sprang jag ner och han knappt tänka och sen helt plötsligt hade jag kastat mig på honom.
stod och pussa på han och höll om honom hur länge som helst, kändes helt overkligt.
trodde seriöst jag drömde!
resten av dagen har varit underbar, Jonna har så klart varit en stor del av att den blev så bra som den blev.
Jonna gör alltid allting bra, oavsett vad. Hon är bäst liksom!
Alicia och Jennifer är ganska tokiga dom, så dom blir bra dom med.
Men framför allt har min Jimmy äntligen räddat mig.
Känns som att jag varit i en annan värld den senaste veckan nu när jag tänker tillbaka.
Har i alla fall lekt med min älskling hela eftermiddagen och kvällen.
Tittat på film, myst, pratat, legat tysta och bara titta på varandr, å massa annat, bara totalt underbart!
Fick dessutom 2 adidas tröjor, 3 armband och 1 klocka av min baby!
Imorgon eller idag som det blir eftersom klockan är över 1 så ska jag fira min baby hela dagen.
Eller först en stund sen hem så får han fira med sin släkt och sedan ut och fira, vet inte vad vi gör men något roligt blir det nog!
skriver väl senare idag, eller imorgon tror helgen blir ganska händelserik och att det blir lite tid över men men!
JAG ÄR LYCKLIG

KUSS å PRAM

1 kommentar:

  1. vad glad jag blev av ditt inlägg!
    du och jimmy är verkligen sjukt bra för varandra, :)
    och ni tjejer ä guldvärda<33 puss

    SvaraRadera