9.9.09

9 September

Back in busniess.
naaaaaaaaej.
inte riktigt har inte liksom blogg ork längre eller jo det har jag
men inte dator ork.
ska försöka fixa det till mobilen.
men nu blir det ett inlägg eftersom min käre pojkvän bett om det haha.
jimmy har ju kommit hem och alla dagar sedan dess har jag varit med han haha.
har ju självklart gjort annat också.
men i lördags lekte jag med honom och massa andra.
eller rättare sagt vi skulle fira honom efter som min lilla pojke blev stor.
och skulle skrivit någon lång text och massa men jag hade annat för mig haha!
blev lite olika stuff under kvällen hehe.
han fick i alla fall en silver ring med jag älskar dig in graverat, en ros och en åsna.
dagen efter bar det av till stockholm och så ska det låta.
grymt kul orkar inte skriva vad som hände men mycket var det.
någon studiobrud kom i alla fall och fråga om jag vill ha vatten,
av alla i hela publiken fråga hon just mig, fatta inte varför men men.
och en gubbe snodde våra blommor vi fått när tommy körberg kasta ut sina.
i måndags var det första dagen på praoen var helt okej men helt död och nästan sjuk.
sov inte mycket den natten kunde inte andas för jag hade så ont i halsen.
igår(tisdags) var det prao igen helt död, sov knappt i natt heller eftersom jag mådde illa och kallsvettades.
men mår bättre nu.
praos idag igen, jonna drog tidigare men wille var där och hjälpte mig.
sedan gick vi och fixa jeans till han och jag hade även hjälpt han hitta skor, haha ska fan bli stylist;)
åkte sedan hem och lekte med jimmy och jag för övrigt gjort alla andra dagar efter praoen också.

och dessutom idag,
den 9 September har jag eller inte men jag och min åsna
alltså vi har 3 månader.
3 helt underbara månader som bara varit helt enkelt bäst!
jag klarar mig inte utan dig och jag hoppas det blir miljontals månader till!
nu ska jag kolla på lite bilder från de senaste dagarna och sedan sova tror jag.
morgondagen blir väl som alla andra,
prao, hem, äta, jimmy sen sova.
haha älskar det i alla fall!
nej just det det är mässa också så blir kyrkan också!
men vi hörs, ska försöka blogga inom en snar framtid och inte vänta så länge mellan inläggen.

kuckilur på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar